.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانداری سوادکوه شمالی فعال شد

شمال نیوز: فرمانداري شهرستان جديدالتاسيس سوادكوه شمالي آغاز به كار كرد.

در اين مراسم كه در محل مسجد جامع شيرگاه و با حضور امام جمعه، مسئولين و اهالي منطقه برگزار شد، كمال رستمعلي به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان جديدالتاسيس سوادكوه شمالي معرفي گرديد.

به گزارش شمال نیوز، سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران در مراسم معارفه سرپرست فرمانداري شهرستان سوادكوه شمالي گفت: در دولت هاي نهم و دهم به مناطق كمتر توسعه يافته و محرم استان توجه بسياري شده است به گونه اي كه اقدامات دولت در اين مناطق ماندگار خواهد ماند.
وي با گراميداشت ياد و نام مرحوم آيت الله صالحي مازندراني، تصريح كرد: توجه به منابع انساني مازندران و استفاده مطلوب از آنها در مناسب مديريتي كشور طي دولت هاي نهم و دهم به گونه بود كه از ابتداي انقلاب تا كنون سابقه نداشته است.
استاندار مازندران با اشاره به وقوع حادثه 7 اسفند شيرگاه در سال 1360 تصريح كرد: مردم آگاه و بصير اين سامان در تمام دوران انقلاب اسلامي با همدلي، يكدلي و حضور خود يكايك توطئه هاي دشمنان را خنثي كردند.
طاهايي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص عمران و آباداني منطقه سوادكوه شمالي از سال 1384 تا كنون افزود: دولت در سفر اخير به مازندران 70 ميليارد تومان براي پروژه بهسازي راه مواصلاتي سوادكوه – تهران اختصاص يافت.
وي بر اتمام عمليات گازرساني و تامين آب آشاميدني ساكنين شهرستان سوادكوه شمالي تاكيد كرد و بيان داشت: فرماندار جديد از تمام ظرفيت هاي انساني و بالقوه شهرستان براي توسعه مناطق شهري و روستايي آن استفاده كند.
در پايان اين مراسم كه در محل مسجد جامع شيرگاه و با حضور امام جمعه، مسئولين و اهالي منطقه برگزار شد، كمال رستمعلي به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان جديدالتاسيس سوادكوه شمالي معرفي گرديد.  /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.